Politika spoločnosti Zvolenská teplárenská, a.s.:
- Považovať spokojnosť zákazníkov za hlavný ukazovateľ a kvalitu chápať ako plné uspokojenie potrieb a očakávaní zákazníkov.
- Zabezpečiť kvalitu vo výrobe, dodávke a rozvode tepla a elektriny.
- Dodávateľsko-odberateľské vzťahy riadiť tak, aby viedli k rastu tvorby hodnoty u obidvoch zúčastnených partnerov a ku korektnej a dlhodobej obchodnej spolupráci.
- Zabezpečovať služby bez závad a trvalo znižovať počet reklamácii nami poskytovaných služieb.
- Systematickým vzdelávaním zamestnancov zvyšovať ich profesionálny rast, odbornosť a zručnosť a v neposlednom rade aj povedomie v oblasti kvality
- Každý zamestnanec spoločnosti musí byť presvedčený o tom, že kvalita realizovaných služieb, poskytovaných našou spoločnosťou je prvoradá a dobré meno spoločnosti vytvárajú všetci jej zamestnanci.
v environmentálnej oblasti:
- Prevádzkovať svoje zariadenia a technológie v súlade s ochranou životného prostredia a trvale znižovať vplyv výrobného procesu na životné prostredie
- Znižovanie emisií znečisťujúcich látok do ovzdušia a trvalo venovať pozornosť dodržiavaniu prípustných hodnôt emisných limitov vyplývajúcich z legislatívnych požiadaviek
- V oblasti vodného hospodárstva plniť všetky predpísané limity a ukazovatele kvality odpadových vôd
- Efektívne využívať materiály, prírodné zdroje a energie pri všetkých Výrobných činnostiach a obmedzovať objem odpadov
- Pozitívne ovplyvňovať svojich obchodných partnerov aby si osvojili aktívny a zodpovedný prístup k ochrane životného prostredia
- Rôznymi spôsobmi komunikovať so širokou verejnosťou, zainteresovanými stranami a spolupracovať so štátnou správou